ANNICKAS BYRÅ

ANNICKAS BYRÅ
ALLT FÅR PLATS I MIN BYRÅ- DET FINNS HUR MÅNGA LÅDOR SOM HELST!

8 dec. 2008

Virkat

nej jag ska inte låta er gissa vad detta är- det är alldeles för svårt.

jag skulle så gärna vilja sticka men axlarna säger absolut ifrån men virka kanske går tänkte jag...
Sagt och gjort- garnet jag köpte i Skottland 2006 eller var det Irland 2005?? ja iallafall det kom till användning nu när jag snabbt ville pröva virkning. Inget mönster fanns till hands men jag virkar och mäter och snart är framstyckena till en kort väst klar! Garnet räcker inte till bakstycket- men vem har sagt att man ska göra det lätt för sig?



JUL

titta så mysiga ulltomtar kan man vinna här

tänk att det finns så genrösa männsikor bland nätets alla trådar!


3 kommentarer:

ewa-christine sa...

Så jättefint virkat. Härliga färger och mönster...........det är en speciell historia jag håller med dig. Återkommer så får du se vad jag gjort.....!! Men inte förrän i januari 2009. Men jag lovar att höra av mig.

Veronica Tingvall sa...

Vad kul att du vill vara med och vinna en av mina tomtar:-)
Kul att jag fick möjlighet att hitta till din sida också, den är jättefin.
Ha en fin dag
/Veronica

Anonym sa...

Så välkomnande du har gjort det!
Vilket härligt garn! Det kommer att bli läckert.... Kram Katarina