ANNICKAS BYRÅ

ANNICKAS BYRÅ
ALLT FÅR PLATS I MIN BYRÅ- DET FINNS HUR MÅNGA LÅDOR SOM HELST!

4 apr. 2010

Påskdag

Roads and paths 
en swap hos Lenna Andrews






Temat på bytet är vägar  och  stigar- fritt tolkat. Jag har inspirerats av vår långa, snörika vinter.

4 st minicollage a´4x4 inch i valfri teknik.
Hos mig blev tekniken  fabric paper, foto, tyll, cheesecloth, knappar och band.
Information om collaget valde jag att skriva på färgsprayad tagg som hänger fast med ett lila tunnt band på en av knapparna.













Det finns  både  snö kvar utanför mitt hus och vårblommor - vilken mix!!
































2 kommentarer:

Sigge och My sa...

Jättefina Annicka! Kram

Katarina sa...

Vilka härliga vintervägar du skapat Annicka! Inte konstigt att våra ögon nu är extra "öppna" för blåsippor o.dyl. efter denna långa vinter!:-))Härligt att få ta del av "dina" sippor, själv har jag inga sett ännu. Kram Katarina