ANNICKAS BYRÅ

ANNICKAS BYRÅ
ALLT FÅR PLATS I MIN BYRÅ- DET FINNS HUR MÅNGA LÅDOR SOM HELST!

1 sep. 2010

Det där med att fotografera ,,,

är inte lätt.
Ska man ha blixt eller inte....
hur ska underlaget se ut...

Här är tre bilder av framsidan på min "blingblingbok" som jag påbörjade under min Vänersborgsvecka i somras.
Kan inte bestämma mig för vilken som är bäst...

vit bänk som bakgrund utan blixt men med stark lampa som belyser boken..väldigt vilken skugga det blev


cremefärgad filt som bakgrund med lampa som belyser samt blixt

creemfärgad filt som bakgrund endast blixt ingen lampa som belyser...

ingen bild blev riktigt bra ...
måste nog beskära lite...
fortsätter nog att leka lite till - en annan dag

1 kommentar:

Anonym sa...

Svårt när man inte kan utnyttja dagsljus. Jag gillar 1 bäst, motivet är klarast, mest framträdande där. Men fortsätt du att leka...:-)) Kram Katarina