ANNICKAS BYRÅ

ANNICKAS BYRÅ
ALLT FÅR PLATS I MIN BYRÅ- DET FINNS HUR MÅNGA LÅDOR SOM HELST!

26 maj 2011

Broderiböcker

Ur bokhyllan



Jag har många broderiböcker i min bokhylla-gamla och nya. 
Ärvda och köpta. 
En del har jag fått i present - valda av givaren eller "beställda" av mig...




men jag har ingen broderibok som jag gjort själv...
Dax att ändra på ...

Tillsammans med några vänner har jag startat ett projekt som skulle kunna bli en alldeles egen bok för mig - bara mig.

I varje fall är det en resa vi ger oss ut på 
en utforskarresa i stygn...

Följ med oss på resan om du vill. 
Vår blogg där vi kommer att göra denna  stygnutforskarresa heter MINA STYGN och du hittar den här: 

2 kommentarer:

ewa-christine sa...

Fina böcker med massor av inspiration eller hur?
Tack för ditt inlägg, ja du har rätt......man skall tänka längre!!!!
Ha en härlig helg. Bor du i Östergötland eller är det annat landskap. Jag är förtjust i Östergötland, där finns massor av inspiration har jag upptäckt.....

Anonym sa...

Ditt inlägg fick mig att inse att jag ju har gamla broderiböcker som bla Märkboken. Jag borde nog ta och kolla för det kan ju finnas något spännande o passande bland dem. Kram Anneli