ANNICKAS BYRÅ

ANNICKAS BYRÅ
ALLT FÅR PLATS I MIN BYRÅ- DET FINNS HUR MÅNGA LÅDOR SOM HELST!

20 maj 2020

6 år senare



Funderar på att aktivera den här bloggen igen...
senaste inlägget var 29 maj 2014. Det var ju ett tag sen.

Broderar fortfarande, syr en del,  jobbar inte längre, håret är gråare men annars är det mesta sig likt...




De senaste åren har jag gått en broderiutbildning på Västerbergs folkhögskola. Jag tänkte - nu när den är slut- att det vore roligt att samla ihop både mig själv och det jag broderat och göra en summering av åren genom att lägga ut det broderade här. Jag har  rest ganska mycket och en och annan bild finns att visa från det också.
Ja ju mer jag tänker på det ska jag nog bli bloggare igen...

1 kommentar:

Katarina sa...

Så skoj att du tar upp bloggandet igen! Ser fram emot att få ta del av ditt skapande, och även kanske lite annat här. Fina arbeten, som vanligt! Kram Katarina