ANNICKAS BYRÅ

ANNICKAS BYRÅ
ALLT FÅR PLATS I MIN BYRÅ- DET FINNS HUR MÅNGA LÅDOR SOM HELST!

14 maj 2008

Här kommer mera...

Mera häftiga häften - journaler låter bättre eller små böcker ...fast häften heter det nog på svenska det som jag gjort- tror jag...















Annan design...men fortfarande ett häfte. Framsidan är ett transfertryck från en mycket närgången bild på ett fiskenät. Trädekorationen är från min kornellbuske. Det var nog de sista grenbitarna jag tog från den innan den dog ut helt.





















3 kommentarer:

gunnelsvensson sa...

Ser jättefina ut!
Tack för kommentare på min blogg. Vet du att man kan inte komma från dina kommentarer och så in på dinblogg eller attt svara från dian kommenterer på mailen, du ska hkankde titta på dina inställningar.

annicka sa...

Nu har jag fixat det gunnel. bara att klicka på mitt face

evanyberg sa...

Jättevackert häfte!!!