ANNICKAS BYRÅ

ANNICKAS BYRÅ
ALLT FÅR PLATS I MIN BYRÅ- DET FINNS HUR MÅNGA LÅDOR SOM HELST!

10 jan. 2010

Nytt år- nya föresatser eller?

Hur kommer det sig att vi ofta tänker att nu ska jag göra ditten och datten, förända eller börja om på nytt bara för att datumet går från 31 december  till 1 januari. Behov finns också har jag märkt att summera det man gjort och upplevt under året som gått. Så nytt år nya föresaster....

Så vad tänker då jag???
Att 2010 blir lika trevligt som året innan  förståss- leva på och göra det som är berikande-
 för mig innebär det att träffa familjen, vännerna, resa  och att skapa.
Ganska likt många andras föresatser kan jag  tro.

Just nu i skaparrummet:
Några små halva ATCkort är på G i ett pyttebyte på en lista- ni vet de sociala medierna kommer att betyda än mer i människornas liv under detta nya decennium. Jag har haft stort nöje och rikt utbyte av "sociala" medier sedan 2003.

Liten tröja till det kommande barnbarnet

Lek med silke

Bloggen  håller på att få nytt utseeende...det märker ni redan nu...jag gör en lista till höger- ni vet det där med att summera.... MEN hur 17 gör man klickbara länkar- det  ger mig huvudbry nu...lite att pyssla med


             Hyacinter - den älskade och hatade blomman sett ur mitt allergiska perspektiv får pryda 2010 års första inlägg. 

2 kommentarer:

gunnelsvensson sa...

Underbara hyacinter, men de har en stark doft, förstår att de kan vara svåra om man är allergisk!
Själv håller jag på att fota mina amaryllis
Ha ett underbart gott och kreativt nytt år!

Katarina sa...

Det blev ju en hel del skapat förra året! Roligt att du kan sticka igen! Kreativ med din sida har du också varit! Instämmer med Gunnels önskan: ett bra och kreativt år hoppas jag du får!
Kram Katarina