ANNICKAS BYRÅ

ANNICKAS BYRÅ
ALLT FÅR PLATS I MIN BYRÅ- DET FINNS HUR MÅNGA LÅDOR SOM HELST!

23 jan. 2014

Fåglar,träd o stege

I Januari är det verkligen full fat vid fågelbordet.
En av dagarna när det snöade ymnigt såg det nästan ut som på Lena Anderssons månadsbild...men på bild när jag är bakom kameran syns då inte snöflingorna...
 

 
Mysteriebroderiet Mitt inre fönster  fortsätter
med  ledtråden "redskap"
men först-
så här blev min trädstam som jag skissade på i förra inlägget
 
och redskapet, som var ledtråd två blev en stege
 
 
 
Tack för alla fina boktips som kom i förrförra inlägget.
Kommentarer är kul!
 
 
Yesterday is history. Tomorrow is mystery. Today is a gift.
 
 
 
 

2 kommentarer:

Gudrun sa...

Trevligt att få följa ditt härliga broderi !

Katarina sa...

Undrar vad som kommer härnäst....Kul att se hur det växer! kram Katarina