ANNICKAS BYRÅ

ANNICKAS BYRÅ
ALLT FÅR PLATS I MIN BYRÅ- DET FINNS HUR MÅNGA LÅDOR SOM HELST!

3 okt. 2012

gamla hjulspår

ibland märker jag att jag går i gamla hjulspår...
Det var dags för en egengjord födelsedagspresent och döm om min förvåning när jag märker att jag syr i svart och orange såsom i den senaste födelsedagspresenten jag sytt...  Ok då det var nästan två år sedan men ändå...samma färgskala...men inte samma mottagare!


så den tovade plattan från Quiltköping vad blev det av den?
Just nu såhär:
Snart dags för lite broderi...

6 kommentarer:

Mia sa...

Fin nesse och broderiet ser spännande ut.

Ullis sa...

Det är ju för att det är så himla snyggt! Orange blir mer och mer av en favoritfärg. Kramar Ullis

Katarina sa...

Jättefin necessär, gillar det oranga inslagt! Trots att jag varit väldigt orange i en tidigare fas av mitt liv:-))Mycket snyggt med de stora stygnen! Har du "embillishat" spiralerna nere till vänster? Lyckat! kram Katarina

Gudrun sa...

Jag gillar kombinationen svart-orange,necessen så läcker.
Så fint du prytt den tovade plattan.Ljuvliga färger ihop.
Kram Gudrun

Lizzan sa...

Så snygg necessär!!! Effektfullt med svart och orange!
Kram Lizzan

Anneli sa...

Snygg necessär och det tovade blev läckert! Kram Anneli