ANNICKAS BYRÅ

ANNICKAS BYRÅ
ALLT FÅR PLATS I MIN BYRÅ- DET FINNS HUR MÅNGA LÅDOR SOM HELST!

20 jan. 2021

Skogen

Nytt år- tiden går så fort...  

och vi genomgår en pandemi... 

svårt att ta till sig på ett sätt men det märks ju i allt som inte är som vanligt. 

När livet är som det brukar vara så är det mer av allt;  familjeliv, vänskapsliv, bokklubb, Hemslöjden, Broderiakademi och syträffar med vänner i olika delar av landet. 

Men som jag skrev i fg inlägg så kan ju en del av det sociala livet pågå online.





Men något som jag absolut gjort mer både under våren, sommaren, hösten 2020 och nu på vintern 2021 är skogspromenaderna. 
Alla nya vägar jag upptäckt, alla nya utflyktsmål, trots att jag vandrat i omgivningarna i mer än  20 år...

 Skogen har alltid betytt mycket där jag bor men under den här tiden ännu mer.  Dessutom är jag inte ensam om det, det är alltid någon ute på samma stig som jag- ja förutom min man förståss...så många fler som besöker skog och mark  i dessa tider. 
 


Alla möten med familjen, släkt och vänner sker utomhus! Även födelsedagar och  julfirande...fast de bilderna sparar jag för mig själv...


 






                                  





  

2 kommentarer:

Katarina sa...

Kul att se er, när det nu inte funkar irl😊 Nog är det en märklig känsla, att tiden går fort, fast vi är så begränsade i våra göranden......Roligt att kunna vidga vyerna på hemmaplan. Kram Katarina

Gudrun sa...

Håller fullständigt med dig.Naturen är en källa till så mycket,jag känner att jag blir mer och mer beroende av natur och frisk luft.
Må så gott!!

Kram Gudrun