ANNICKAS BYRÅ

ANNICKAS BYRÅ
ALLT FÅR PLATS I MIN BYRÅ- DET FINNS HUR MÅNGA LÅDOR SOM HELST!

1 feb. 2009

Så fort det går...


Januari svepte förbi i ett huj






























och februari knackar på idag.
























Vintern är som den brukar - ömsom kall ömsom varm...


utanför mitt fönster ser det ut så här just nu - vinterhimmel över Bråviken och Bravikens pappersbruk - Norrköping lyser i bakgrunden.






























Kommer ni ihåg den gamla ramsan som vi lärde oss i skolan...


Januari börjar året

Februari kommer näst

Mars, April har knopp i håret
Maj och Juni blommar mest.

Juli, Augusti och September härlig sommar är det då

men Oktober och November och December är så grå.

3 kommentarer:

ewa-christine sa...

härligt inlägg!! Ha det gott!!!!

Katarina sa...

Härliga snökristaller! Tror jag inte jag sett tidigare.... Kram Katarina

Lena P sa...

Hej Annicka.

Tittade in på din sida och vad får jag se, mina stövlar som hänger där, just nu står de på ett stafli i mitt syrum. Jag byter min almisar varje månad.

Ha det gott, kram Lena P