ANNICKAS BYRÅ

ANNICKAS BYRÅ
ALLT FÅR PLATS I MIN BYRÅ- DET FINNS HUR MÅNGA LÅDOR SOM HELST!

27 nov. 2010

Stickad halsduk...
eller tiden går 
och går 
och går 
och går 
och går

klockan stickar en 2 m lång halsduk på ett år....
något att önska sig i julklapp??



"Tiden är vår minsta gemensamma nämnare"
 menar Siren elisenWilhelmsen som har designat klockan

mera bilder och  mer att läsa om klockan finns på inredningnyheter


Det finns även en stickad klocka att beskåda på Room

Så nu har jag  gjort lite reklam.....

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vissa är mer kreativa, på ett sätt, än andra...... Hur får man bara en sån idé??? Fortsätter nog på min axelvärmare:-)) Kram Katarina

ewa-christine sa...

Vet du att tiden är det mest demokratiska vi har, bara hur länge vi får använda den är ojämlikt!!
Tack för kommentaren hos mig, jo Ulva och jag har mycket gemensamt och roligt när vi träffas, vi känner varandra sedan många år tillbaka och trivs i varandras sällskap - ett givande och tagande från båda sidor!
Det är härligt att träffa "kollegor" och utbyta erfarenheter och möjligheter!
Ha en skön söndag och njut av tiden!