ANNICKAS BYRÅ

ANNICKAS BYRÅ
ALLT FÅR PLATS I MIN BYRÅ- DET FINNS HUR MÅNGA LÅDOR SOM HELST!

17 nov. 2010

Paris 
glimtar från  
le marche´aux puces



mängder av gamla knappar fanns i flera stånd- de kostade ofta  mer än de "smakade" så inga knappar kom hem till min knapplåda....
Den här soffan hade jag gärna blivit ägare till men svårt att få plats med  i handbagaget insåg jag...


Många fina stileben - fina fotomotiv en masse-men det regnade så otroligt mycket så  jag var tvungen att hitta tak för varje sak jag ville föreviga...

Trött ballerina?

Mitt i loppmarknaden fanns en härligt turistisk och parisisk restaurang med livemusik  och servitörer i flera generationer

Det var trångt mellan de småbutikerna/stånden...att det regnar syns inte märker jag...




3 kommentarer:

gunnelsvensson sa...

fina Parisbilder !

Anonym sa...

Härliga Parisbilder! Så ståndaktig du kan vara då:-))Ser mer grått än regnigt ut.... Kram Katarina

Auri Andersson sa...

Hej,

Å vad det ser härligt ut. Jag ska absolut ta mig en titt på den där marknaden när vi åker till Paris om två veckor.

Kram från auri
(som kommer trotsa alla odds och åka till Paris i vinterskrud med en glad tvååring)