ANNICKAS BYRÅ

ANNICKAS BYRÅ
ALLT FÅR PLATS I MIN BYRÅ- DET FINNS HUR MÅNGA LÅDOR SOM HELST!

3 feb. 2013

En och en halv

En hel halv vante har blivit klar
halv vante, mudd, handledsvärmare, torgvante -
vad är det för nåt 
men 
en hel halvvante har jag fått till. 
Mönster Abra Alba finns här på Ravelry
Bara restgarner...

För övrigt så fann jag två fina motiv i kameran efter turen till Västervik och Gränsö slott
kanske inte det man tänker sig när jag varit på Spahelg...

men en del bilder blir ju allt för privata att visa upp i en blogg
och det  är inte textilrelaterade heller


ja  undrar ni, är de här textilrelaterade...
ja absolut visst kan det inspirera till mönster...kanske något broderat

men nu ska jag fortsätta med en hel halvvante till...


"Planering begränsar inte din kreativitet- den skapar förutsättning för den"

nåja det här aforismen vet jag inte om jag håller med om- det ska jag tänka lite närmare på 
- tänk om jag lär mig nå´t av den...

1 kommentar:

Katarina sa...

Fint resultat av "rester"! Ser fram emot nya spännande broderier utifrån dina bilder. Ang aforismen, så är vi kanske lite olika där:-))kram Katarina